Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Jätkates veebilehe sirvimist või vajutades „Sain aru“ nuppu, nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot.

Korduma kippuvad küsimused

Mida teha, kui unustasin parooli?

Parooli saamiseks saada sõnum sisuga AVANSS (tühik) ISIKUKOOD numbrile 13011, näiteks „AVANSS 12345678912“, ning parool saadetakse Sulle SMS-iga. Turvalisuse tagamiseks soovitame Sinu andmete all parool vahetada ning seejärel saadud sõnum kustutada.

Kui kiiresti teostatakse ülekanne pärast avansitaotluse esitamist?

Taotlused vaadatakse läbi vastavalt lahtioleku aegadele ja ühe (1) tunni jooksul. Ülekanne teostatakse 2 (kahe) tööpäeva jooksul pärast lepingu sõlmimist ülekandega kliendi arvelduskontole.Juhul kui klient on avaldanud soovi laenusumma väljamaksmiseks kiirmaksena , teeb Laenuandja positiivse otsuse korral mõistlikud jõupingutused, et väljastada ülekandega kliendi arvelduskontole lepingus kokku lepitud summa mitte hiljem kui ühe (1) tunni jooksul, pärast lepingu sõlmimist.

Kuidas ma avansi kätte saan?

Avansi saad kätte ülekandega Sinu isiklikule arvelduskontole.

Kuidas saan teha tagasimakseid?

Tagasimakseid saad teostada kas ülekandega SEB, Swedbank, Luminor, LHV ning Coop Pank kontodele. Sobiva pangalingi kaudu Avanss.ee kasutajakeskkonnas. Vajalikud kontonumbrid leiad arvelt, mis saadetakse Sinu e-postile vahetult pärast avansi väljastamist.

Kes saab avanssi taotleda?

Avanssi saavad taotleda kõik Euroopa Liidu või Šveitsi kodanikud/alalised elanikud, kelle elukoht on registreeritud EV rahvastikuregistrisse, kes töötavad töölepingu alusel ja kelle vanus on vähemalt 20 eluaastat (k.a.).

Mis saab, kui minu palgapäev hilineb või muutub?

Palgapäeva edasilükkumise või muude põhjuste korral, mis takistavad tähtaegset tagasimakse sooritamist, võta kindlasti viivitamatult ühendust meie krediidihalduse osakonnaga krediidihaldus@i-makse.ee või numbril 56854503.

Kas lühinumbrile 13011 on võimalik saata sõnumit ka välismaalt?

Kahjuks ei ole võimalik saata välismaalt sõnumeid lühinumbrile, kuid probleemi aitab lahendada meie klienditeenindus. Selleks võta meiega ühendust info@avanss.ee või numbril 686 35 30.

Kas mul võib olla korraga mitu avansilepingut?

Jah, Sinu maksimaalne avanss võib olla kuni 100% Sinu netopalgast.

Kas avansi taotlemisel võetakse ühendust minu tööandjaga?

Ei.